суботу, 21 травня 2022 р.

Латинос-поп?

Ну, не знаю, може я і неправильно назвав цей популярний музичний стиль, про існування якого я щойно дізнавсь. Знаю, що молодь буде з мене сміятись, але я, скажу чесно, апелюю до більш дорослої аудиторії. 

Але для почакту послухаймо:



Сподобалось? Так оце і є іспанський світ. Сучасний. Двома мовами. Ну і мені дуже, дуже сподобалось - а вам?

Я тепер до улюблених радіостанцій обов'язково додам латинську.

До чого тут російський світ? Ну, бачте, путінізм декларує протистояння з Заходом чи англо-франко-германо-латинським світом. А латинці от просто співають англійською, втім, про своє, своєю душею, своїм голосом. Може почасти і англійською мовою, але у пошуках не страху, а симпатії світового слухача. Що є першим кроком до порозуміння, так же?

Пам'ятаєте, колись був якийсь "Слов'янський базар"? У Вітебську. І зараз є? Не знаю, якось до співів не лежить слов'янська душа, тільки до артилерії. Не душа, скажете ви, то політики винні? Ну, може й так.




Немає коментарів:

Дописати коментар